środa, 6 listopada 2013

Agent 00F i shinto

Agenci z kraju donoszą, wiadomość od bytów wyższych dotarła bezpiecznie i czeka na Dzień X. Wybrałem się do większego przybytku, żeby przekazać dobre wieści i ustalić zakres ewentualnej współpracy. Siatka agentów shinto wydaje się być bardzo rozbudowana w tym kraju, sugeruję rozpoczęcie bliskiej współpracy zanim ubiegnie nas jakaś inna Organizacja. Przypuszczam, że strona japońska jest żywo zainteresowana moją propozycją. Czekam na dalsze instrukcje w tej kwestii.




Udało mi się nawiązać kilka interesujących znajomości. Zwłaszcza K.L. wydaje się być dobrze poinformowany, jeśli chodzi o tutejszą "ulicę". Będę podtrzymywać tę znajomość, może się przydać w przyszłości.



Nawiązałem także kontakt z grupą operacyjną Chiński Zodiak. Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem ilości posiadanych przez nich wartościowych informacji. To prawdziwi profesjonaliści. Ich maniery pozostawiają co prawda nieco do życzenia, ale nie narzekam.



Znalazłem także dobry, nie rzucający się w oczy punkt obserwacyjny. Dzień można uznać za udany.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz